معرفی، بررسی و نحوه ی عملکرد سیستم های امنیتی گاو صندوق ها

Rate this post

گروه فنی و مهندسی کاوه سیف، تامین کننده ی انواع گاو صندوق های پیشرفته به لحاظ آلیاژ های تشکیل دهنده ی محصولات و نیز نو آورنده ی برخی از امکانات و سیستم های امنیتی بر روی گاوصندوق ها میباشد که تاثیری شایان در تراز امنیتی گاوصندوق ها داشته اند.

کاوه سیف در کنار فروش گاوصندوق در این وبسایت، با در اختیار گذاشتن اطلاعات و دانش فنی بسیار کارآمد مسیر خرید گاوصندوق برای نیازمندان به این محصولات امنیتی را هموار میسازد.

در ادامه به معرفی و برسی تمامی ابزارک های امنیتی موجود در گاوصندوق ها در برند های مختلف میپردازیم:

 

سیستم سوپاپ ضد سرقت:

سیستم سوپاپ ضد سرقتسیستم زبانه بندی متحرک و ثابت موجود بر روی گاو صندوق ها ابزاری هستند که در زمان قفل بودن درب گاوصندوق از درب محافظت به عمل آورده و مانع اصلی در برابر هرگونه دیلم به حساب می آیند.

اما سوپاپ ضد سرقت طراحی و عملکردی کاملا جداگانه با مکانیزم زبانه بندی را داراست که در قسمت بالایی درب اصلی تعبیه شده و با دستگیره ی اصلی قابل هدایت نمیباشد.

سیستم سوپاپ ضد سرقت برای زمانی طراحی شده است که گاو صندوق مورد حمله ی سرقت قرار گرفته شده و سارق قصد وارد کردن مته به داخل قفل و یا وارد کردن ضربه ی شدید به رمز یا درب اصلی گاوصندوق را داشته باشد.

در اینجا سوپاپ ضد سرقت که با تسمه ای خاص به قفل و رمز گاوصندوق متصل است، عملیات خود را آغاز کرده و زبانه ای که در تصویر مشاهده میکنید را رها کرده و به وسیله ی فنر های فشرده شده و قوی به سمت بدنه ی گاوصندوق هل میدهد.

پس از آن زبانه ی مذکور وارد محل مخصوص تعبیه شده در بدنه ی گاو صندوق میگردد که مانعی بزرگ برای بازگشایی درب اصلی گاوصندوق برای سارقان میگردد، به طوریکه حتی با متلاشی کردن قفل و رمز گاوصندوق نیز تاثیری در بازگشایی درب گاوصندوق به وجود نخواهد آمد.

پس از فعال شدن سوپاپ ضد سرقت امکان غیر فعال کردن آن به هیچ روش امکان پذیر نبوده و تنها راه غیر فعال نمودن آن تماس با نمایندگی گاوصندوق مربوطه و بهره مند شدن از نیرو های خدماتی گاوصندوق جهت رفع آن میباشد.

سیستم سوپاپ ضد سرقت محدودیتی در استفاده نداشته و قادر به ادامه ی فعالیت به صورت متوالی خواهد بود.

این سیستم بسیار موثر در امنیت در سری گاوصندوق های کاوه، گاوصندوق گنجینه gmp، گاوصندوق گنجینه qms، گاوصندوق سدید، گاوصندوق گنج بان و گاوصندوق سوپرکاوه برقرار است.

 

بررسی اصطلاح درب فرار:

این اصطلاح برای گاوصندوق هایی به کار برده میشود که درب اصلی آن قابلیت جداپذیری از بدنه هایشان را داشته باشد. این نوع از طراحی لولا متعلق به گاوصندوق کاوه میباشد.

 

کاربرد درب فرار بودن درب گاوصندوق:

درب فرار بودن یک گاوصندوق باعث سهولت در امورات جابه جایی آن شده به گونه ای که در صورت مجهز بودن گاوصندوق به این امکان، هزینه های جابه جایی بسیار کمتری نیز به همراه خواهد داشت.

در نتیجه درب فرار بودن یک گاوصندوق، نقطه ای عطف برای آن گاو صندوق محسوب میگردد.

 

درب بند اتوماتیک:

سیستم درب بند اتوماتیک متعلق به گاوصندوق گنجینه مهر پارس میباشد که با مجهز شدن این محصولات به این سیستم پرکاربرد، باعث راحتی و آسودگی دارندگان این گاوصندوق ضد سرقت در بازگشایی و بستن درب اصلی آن میگردد.

نحوه ی عملکرد این سیستم به این گونه میباشد که با هدایت دستگیره ی درب اصلی به سمت بالا درب باز شده و مصرف کننده دسترسی به محتویات داخل گاوصندوق را خواهد داشت. در اینجا پس از اتمام کار با گاوصندوق کافیست درب اصلی به سمت بدنه ی آن هل داده شود.

دستگیره پس از رسیدن درب به محل مخصوص خود به صورت اتوماتیک به حالت قبلی خود بازگشته و زبانه ها به محل مخصوص خود بازمیگردند.

در اینجاست که درب گاو صندوق قفل شده و برای بازگشایی مجدد نیاز به وارد کردن رمز عبور خواهد بود.

 

با مطالعه ی این بخش مفید از مقالات کاوه سیف دانش فنی خود در خصوص خرید گاو صندوق را ارتقا بخشیده و خریدی ایمن و مطمئن را داشته باشید.


اینستاگرام کاوه سیف

آپارات کاوه سیف

فردین عباسیان
ارسال دیدگاه